Stan '' kulturkalaset ''

hej, allt bra med er? här är det bra! Idag har jag o mamma varit i stan och kulturkalaset , men i tan så köpte jag ett par vita Converse och ett par nya jeans te mig , men mamma köpte också ett par till sig själv också, men sen gick vi även till kulturkalaset i stan o kollade lite och åt sedan där på en thai resturang gott gott,sen när jag kom hem så stak jag hem till min pappa för han hade varit hos farmor och hemtat plomom tre fulla påsar, ( nu har jag ju nåt att ta med mig te skolan HAHAHAHAHA ........ skoja). imon vet jag inte riktigt vad jag ska göra får se om jag hittar på nåt med nån kompis eller nåt
En bild från spanien första dan, (Divig) jag vet men det var den första jag tog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0