Dagen,bilder osv.

Tjenare, hur är d? allt är bra med mig iaf, har precis redigerat en bild men den kommer upp senare, men idag har jag inte gjort nån speciellt, bara köpt en nykudde te mig och mamma, men idag har jag som sagt inte gjort nåt speciellt så jag ka nju inte berätta nåt buuuu -.-, men Rexi (min hund) är så mysig så han vill vara med mig och mamma hela tiden vart vi än går, aw :') so sweet .. . men nu ska jag se på simpsons,
Här kommer lite vilder jag tog igår och idag :)'



 Outfit :)



Man får la bjuda när man försöker hoppa framför kameran fast det inte gick så bra ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

tacks=)

2011-07-20 @ 20:14:42
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0