skara sommarland

hejhej , sorry för att jag inte har bloggat men jag har haft fullt upp , men i fredags så var jag på ericsberg med , mamma, minna o Oscar , vi åkte en färga (stav) över till stan också åkte jag och oscar parisljulet (stav) och sen gick vi typ till nån kafee grjsimojs och sen gick vi på en båt man kunde vaar på och så tog vi lite kort,och i löordags så åkte jag,mamma,minna o oscar till liseberg, haha as roligt för alla vi åkte kanonen och spinrock tillsammans och lite mer , men jag sa bara dom två grejerna för att det var de dom tyckte var läskigast HAHAHA, men sen kom magda o santino, mamma o minnas barndoms vän och hennes barn,santino är ju bara nioooooooooo år, också åkte vi lite grejer , men så åkte vi en rull trappa upp och där åkte vi virvelvinden och upp sjutet, men det var baar jag och oscar som åkte uppsjutet, santino är för kort o de visste han så han gick inte in med oss och idag så har jag inte gjort nåt speciellt, och imon så blir det skara sommar land med dom jag sa att jaf var på liseberg med (ALLA) SJUKT SKOJ KOMMER DE BLI :D
jag åker ju till spanien på tisdag, jag tror jag börjar få lite resefeber ...

bilder kommer när jag kommer hem från skara!

Kommentarer
Postat av: annie

Ha det så kul! Saaknar dig:)

2011-07-31 @ 00:02:03
URL: http://fashionwebb.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0