Uppdateringen är dålig jag vet ...

                  Jag vet jag är dålig på att uppdatera men nu kommer jag ju skriva massor så ni vet ..

Men i torsdags så var jag Hannah, Lucas & Eric på liseberg, där åkte vi mycket men inte allt pga mig! men där nån gång efter jag o hannah hade åkt kanonen blev vi hungriga så vi gick till en resturang och åt , Jag tog Kycklingbitar & pomes o hannah tog potatismos & köttbullar Och sen kom lucas o Eric och sa att dom också ville äta där o så sa dom att dom hade träffas på Elias och att han väntade vid lisebergsbannan så jag och hannah gick ditt men det var ingen Elias där så vi åkte lisebergs bannan ist... och efter att dom hade ätit åkte vi sakoslottet o sen gick ni till spelhuset och spelade lite och se var det typ nån trolkar där teatern började halv nioo o slutade nio så jag, Hannah, Eric o Lucas såg på den det var en och sen kom Hannah o Lucas mamma och hemtade oss med bilen, och sen i fredags fick jag gå upp 7:30 för jag skulle till mina kusiner i rävlanda ,så där träffade jag ju Andrea, Linda o lilla bussungen sigge, där hoppade vi stuts matta och körde cross, men sen cycklade linda hem till deras granne, och sen på lördag så åkte vi till sätilä och badade och sen sov andrea över hos mig från lördag till söndag så jag och pappa lämnade henne sen det var mina dagar de 
bilderna kommer senare                                                                                         

                                                   vad har ni gjort i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0