Cross bruuuuden här.

tjenare läget? själv är det bra. idag så körde jag Cross med pappa ,jag har ju en egen. Ärligt talat gick det bra, jag kanske kan lägga in en video när jag kör Cross nån gång om ni vill, vad tycker ni om det?.
I måndags åkte jag och Rebecca till stan(femman huset) jag köpte ett par skor och lera, asså leran kunde stutsa haha? men iallafall Rebecca köpte också lera fast inte lika dan, men iallafall i tisdags var jag och Rebecca vid hennes farmors stuga i askim där tog vi lite bider och fiskade krabor, det blev någonting med 25 eller mer krabbor ,deaamm.. så många, Och igår var jag och bada vid sätilä (stav) med Hannah,Lucas,Robert.filip,och robert och filips pappa och morfar. men vi åkte lite sent vi åkte vid femhalvsex, och påvägen hem så åt vi burger king,Och idag vet ni vad jag har gjjort men jag kan säga lite mera, men idag så ringde hannah på morgonen om frågade om jag ville följa med och bada men det gick inte och de vet ni varför ,och sen när jag och pappa kom hem så kom hananh och dom med bilen och kollade på min cross dom tyckte den var nice , men nu kan jag inte blogga mer för jag ska äta nuu , haaareeee

Bilder från askim





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0