Dålig uppdatering pga..

Dålig uppdatering på grund av att jag har varit hós isabella & Daniel mina sysslingar och firat midsommer och sånt , jag åkte ditt förra söndan och var där tills igår och igar var det ju söndag så jag var där en vecka :D
Vi hade as kul fasten att hon var sjuk ,vi fiskade krabor och badade i bad hus, också stack daniel iväg i torstas för han skulle fira midsommar med sin kompis , men nu är jag hemma , inatt sov jag hemma hos min morster, och snart ska jag gå och möta up Rebecca för vi ska till stan och shoppa lite, det kommer nog några bider fråån midsommer och sånt , och lite anndra 

                           Har ni haft en bra midsommar? Vad har ni gjort? var har ni varit? :)

See you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0