VÄRLDENS BÄSTA DAG! Awesome..

Igår var det ju skolavslutning , MEn jag och Annie gick till skolan vid fyra fast vi skulle vara där halv fem men sen kom david och sen gick jag och Annie o kollade om kompis gunngan var ledig men det var den ej då när vi kom tillbacka var det massa folk , Alla var fina (a'
Och efter avslutningen åkte Jag , Hannah , Lucas , Oscar , Minna , Min mamma , Stefan , Pia & Mika till bamboo
Vi fick ett sånt lyckigt ställe för vi var nio stycken personer så det var inglasat och sen efter det åkte vi till liseberg ,avslutningen var ju vid fem och den slutade typ 20 i 6 så åkte vi typ 6 o sen vid typ 8 åkte vi till liseberg och var där till elva ,Jag skaffade guldpass samtidigt , jag hade hörrt att man inte kunde köpa det? :S men det kunde man ju så nu ska jag faneme åka till liseberg hela sommer lovet
Men dom åkatrationerna (stav) jag tycker är Bääääääääääst är balder och kanonen
Men här kommer lite bilder från bamboo och lite annat :)

haha lite ego bild men min kusin oscar ville ej va med på kortet så jag fick klippa bort honom


Jag


Hannah & jag

Min mamma och minna

Min skolavslutningens outfit
Svarta Linnet - gina tricot Vita linnet - Gina tricot legging - Överallt


Inte för att skryta då men det var väldigt nice där!
Hejdå bloggar kanske mer när jag kommer hem från min farfar och farmor , Farfar fyller år

Kommentarer
Postat av: magda

jättefin blogg!

hur är det? :)

2011-06-14 @ 18:04:50
URL: http://mmagdafahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0