17:19

Nu är klockan 17:19 , och klockan sju ska vi hemta min kusin för han kommer från norge & imorgon blire skola då -.- , men aja vi gör nästan ingenting svårt på måndagar , men en sak jag längtar till är att på Tisadag ska vi vara med i ......... ENERGIKICKEN
AWESOME !
Och om vi vinner det kommer vi vara med i final på torsdag så det blir en lungn vecka i skolan
SKÖNT och om några veckor ska vi till bockaberg med klassen det ska också bli Awesome
en sak säger jag bara vi kommer äga killarna men nu fattar ni ju inte vad jag menar med att vi ska äga killarna , men asså det är såhär vi ska se vem som gör bäst bus så klart kommer det vara tjejerna då
men dom kommer säkert också ha planerat nåt inför det
då vi hoppas att vi inte blir för rädda
man kommer ju inte kuna sova för dom har sakt vissa grjejer dom ska göra så vi eller speciellt jag kommer inte kunna sova , vi får ta med oss massa med coca cola och power king dit så vi är vakna hela natten
Och jag glömde nästan säga det det går inte att ladda upp bilder , det har blivit nåt cpat :S
Jag som hade tänkt att lägga in massa bilder på mig , min outfit , bilder från igår osv. men nu går der ju inte
men jag får testa imon med , om det går kommer min blogg vara full av bilder !

hejdå , ha det göööööööt Och sola er bruna bruuuudar & grabbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0