Berättar om idag

I morse vaknade jag halv sju , sen gick jag upp och klädde på mig & sminkade mig . Sen satte jag mig vid datan och var inne på facebook Och hade musik på , man jag hann inte blogga . men sen runt 7:00 gick jag hem till min mormor och åt frukost också var min kusin där ''Oscar'' jag snakade lite med han om skolan och att jag ska följa med och lämna han till tåget för han ska till sin farsa .
Och sen började jag gå till skolan men innan det skulle jag möta sofia och dom så jag gick till ''våran'' lilla mötes place
Och på skolan var det bara soft .
Först såg vi på film kommer inte ihåg vad den hette men den var inte bra men när halva filmen hade gått så var det Rast så jag och Annie cyklade hem till mig
sen när vi kom tbx var det precis att vi skulle gå in
men när vi kom in var det inte många där inne men dom satte på filmen så vi slapp vänta på dom som kom för sent , Och sen när filmen var slut så var det en timma kvar till bamba så man fick göra vad man ville så första gick jag och Annie och hemtade spel som var helt onödigt , för vi gick till nåt rum sen så vi var inne på datan och spelade lite och blogga , sen var det bamba och då blev det pannkakor :D
sen efter bamba var det rast igen så vi cycklade hem till Annie för hon var tydligen ''Hungrig'' , när vi kom tbx till skolan gick vi inte och så la johan en binda i fabians konstbok , så Annie målade rött på bindan HAHAHAHAHA ..
Men sen när vi hade skrivit upp svenskaläxan fick vi gå hem direkt , så vi slutade en halv timma tidigare typ

Här kommer en bild på mig just nu xd




Kommentarer
Postat av: Anniie

HAHAHAHA BINDAN HHAHAHAHAH :) XD

2011-05-13 @ 15:49:09
URL: http://fashionwebb.devote.se
Postat av: Malva

Vem har gjort din design?

2011-05-13 @ 16:27:08
URL: http://mkdn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0