Dålig Uppdatering

Förlåt för den dåliga uppdateringen under dom hära dagarna men jag ska försöka blogga någonting varge dag
Men idag åkte vi buss till nån Resturang , Jag sofia & filip
Vi var inte där för att äta riktig mat , jag köpte svin goda bröd dom är as goda!
Alla tycker det speciellt jag men nu ska jag äta upp min mat för snart ska jag fixa lite med mina läxor kanske kan blogga lite senare idag , Men ni får inte glöma Desperate housewives idag det börjar 21.00 till 22.00
GLÖM INTE ! det kommer vara svin bra idag som vanligt då men endå , Desperate housewives ska göra en..... haha gissa vad!
Men du ska jag fixa lite med mina läxor , Hejdå.



Outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0