Hur fan kan dom? Jävla idioter -.-

Varför gör man såhär mot djuren? Dom är också människor,iallafall människans bäste vän och ändå kan man ens orka med att göra såhär mot dom! Fängsla in dom,jag fattar inte riktigt hur sjuka människor det finns egentligen,usch säger jag bara..Alla som plågar sina djur och vilda djur är värda en kula i pannan!!Om jag skulle haft mycket mycket mycket pengar skulle jag tagit emot ALLA hemlösa djur och byggt en gård med stora fält och med massa djur! Ger dom mat och kärlek,massor av vänner! Men nu kan ingen i hela världen göra detta..istället får hundar,katter,hästar alla djur uppleva ett sånt här !



HUR FAN KAN MAN? JÄVLA FUKING IDIOTER , VAD FAN TÄNKER DOM MED? INTE HJÄRNAN IALLAFALL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-10-11 @ 18:29:46
Postat av: ♫♪ Annie

UUSH!

2011-10-11 @ 18:30:05
URL: http://annieelise.blogg.se/
Postat av: S A R A H

sv; jadå, det kan vi nog fixa! ;-)

2011-10-16 @ 12:20:52
URL: http://busfilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0