cirkus maximum

Hejhej igår så var jag på cirkus maximum, den var fan skit bra bästa av alla andra jag har sätt, tyvärr så kunde jag inte ta några bilder pågrund att jag glömde min phone @home, o idag så började vi kvart över nio , sen mötte jag upp isabell på vägen så vi gick tillsammans till busshålpatsen, men för vi började kvart över nio va för att vi skulle till slottsskogen, där skule vi orgentera!, Jag o Annie orgenterade tillsammans, kul kul .. :D , men å gick vi in till den skogen där en tjej har blivit mördat för att vi skulle stenppla nån ogenterings grej på en lapp usch asså .. tänker aldrig göra om det men här kommer lite bilder från slottsskogen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0