Frågor & Svar

ALLMÄNT

namn: Nina
piercingar: öronen
tatueringar: nopp
längd: 164. ...
skostorlek: 37-38
önskar du att du bodde någon annanstans: nä
tänker du på självmord: Nej
vilken parfym använder du: Adidas
vad är du rädd för: pedof.
gillar du att tvätta: Gör aldrig det!
gillar du berg-och-dalbana: JA


SENASTE

film du hyrde: förra helgen
film du tittade på: -
låten du lyssnade på: Stereo hearts
låten du hade på hjärnan: Electro pop
personen du ringde:Isabell
personen som ringde dig: Mammi
bok du läste: -
personen du fick sms av: Isabell :) 
senaste du skickade sms till: Hannah
personen som sov i din säng: Bara jag :)

FAVORIT

mat: pizza,tacos,thai mat osv.
dricka: COLA
låt: Olika
sport: Tennis
kläder: Olika
djur: hund

ÖVRIGT

vad har du gjort idag: Varit på skolan
var det kul: nja
hur tidigt stiger du upp: 6:00 på vardagarna
gillar du att slåss: klart, haha nej!
vad ska du göra ikväll: Data om jag inte hittar på når annat
är du seriös: nästan altid
vad är du allergisk mot: Allt med mjölk
var har du ont: Armarna så jag kunde inte spela tennis idag
använder du hårspray: näj, bara nån gång kanske ''om det är nåt speciellt''
kan du stå på händer: bara under vatten :)

MER ÖVRIGT

salt eller socker: Socker 
gillar du ketchup: Ibland
är du glad nu: jä
var du glad igår: jä
vad dansar du till: Musik
stockholm är: Sveriges huvudstad
göteborg är: min hemstad
spaghetti eller makaroner: spaghetti 
ett land jag vill besöka: USA

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: sötis <3

2011-09-16 @ 20:11:05
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0