Rollerblaids med Isabell ♥

Hej, Snart när isabell har slutat sin hemkunskap så vi ut o åka Rollerblaids , kulkul... :D , Idag i skolan så hade vi bild,spanska osv. men på bilden skulle vi typ sätta upp olika artiklar,symbolbilder osv. det var jag,jakob,isabell,john o martin som gjorde den, Den blev ju helt klart bäst :), och på sråk valet var det as kul som förra gången HAHAHA .. våran sånska lärare skrattade också, men nu sitter jag här i köket och är på facebook och checkar in på några bloggar o lyssnar på musik, ni får ha det bäst!

En fråga bara vill ni att jag ska lägga ut mer bilder på bloggen? ♥
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

har din vän isabell en blogg?

2011-09-20 @ 11:54:58
Postat av: Anonym

kan du lägga ut mera bilder :)

2011-09-21 @ 15:38:45
Postat av: Annelii ☆ -Anneliswebb.blogg.se

- Aaaaa, jag tänkte köpa vita.. MEn jag köpte svarta istället för vita passade inte på mig :P

2011-09-22 @ 20:00:19
URL: http://anneliswebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0