Nyår

Igår blogga jag inte för att jag köpte raketer o lite andra grejer, pga att jag bloggar idag är att Annie påminde mig, annars skulle jag inte gjort det.. Igår var det som sagt nyår, själv så hade jag lite små raketer som jag fick smälla själv o själv klart hade vi en stor också, sen vid halv ett gick vi in för då hade det lugnat sig, sen vid tvåhalvtre somnade jag, och imorgon ska jag på bio ..
OCH PÅ ONSDAG SKA JAG PÅ SPA YEY , jag har längtat, och nu är finlands resan bokad så jag måste vara ledig från skolan på fredag och på måndag.. Men jag kommer och sakna att vara med Annie på fredagen och måndagen :( buuu , men sen kommer jag tillbaka på torsdag till skolan.


Kommentarer
Postat av: Annie☮

Din fis! :( miss you! <3

2012-01-01 @ 16:49:40
URL: http://annieelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0